Heidegger & Wittgenstein

It's 'evidence,' but _very_ circumstantial:

In 1967, Franz Wurm translated the "Lecture on Ethics" for a
Swiss radio broadcast. He also wrote an introduction, in which
he closely paralleled Heidegger and Wittgenstein. He sent the
whole thing to Heidegger, and asks about its reception in a letter
(12/8/1967) to his friend Paul Celan, who had just visited Heidegger
(Celan to Wurm [8/7/1967]: "Ich bin seit wenigen Tagen aus Deutsch-
land zurueck, wo alles gut ging, auch das Zusammentreffen mit Heidegger,
mit dem ich ein recht langes und recht deutliches Gespraech gefuehrt
und dem ich auch Ihre Gruesse uebermittelt habe."). Celan does not
say whether Heidegger had mentioned the "Lecture on Ethics."

--- from list heidegger@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ---